Eerste IC kamer klaar - Reisverslag uit Chisinau, Moldavië van Arnold Rijn - WaarBenJij.nu Eerste IC kamer klaar - Reisverslag uit Chisinau, Moldavië van Arnold Rijn - WaarBenJij.nu

Eerste IC kamer klaar

Door: urgenta

Blijf op de hoogte en volg Arnold

05 September 2010 | Moldavië, Chisinau

Vandaag zondag 5 september hebben wij de eerste kamer van in totaal 4 kamers kunnen opleveren. Eén drie bedskamer voorzien van perslucht- en zuurstofnet. De balken zijn afkomstig uit het UMCU in Utrecht.Voorzien van verrijdbare pendels. Zodat monitoren en ander zaken dicht bij het patiënten bed geplaatst kunnen worden. Tevens de omschakelbatterij voor de zuurstof geplaatst. Dit betekend dat er continu zuurstof aanwezig zal zijn op de IC.Het is niet langer alleen afhankelijk van de technische dienst.
De IC kamer op geruimd en onze gereedschappen verplaatst naar kamer 2. Morgen gaan wij met kamer 2 aan de slag. Ook de medisch lucht compressor van Atlas Copco Boekarest wordt morgen eindelijk afgeleverd. Zodat ook deze op zijn plaats gezet kan worden.Wij komen gelukkig in ons ritme.Er is nog veel werk te doen. Maar wij verwachten nu 1 uit perper 2 dagen een unit geheel klaar te hebben. Nu is het bij ons 17.00 uur vanaf van morgen 8.00 aan het werk.

• 05 September 2010 - 15:43

Ineke De Jong:

Chapeau! Niet te hard werken en soms ook kalm aan hé ;-)

• 05 September 2010 - 20:29

Annette Van Rijn: