We hebben een nieuwe en wij zijn toch blij! - Reisverslag uit Chisinau, Moldavië van Arnold Rijn - WaarBenJij.nu We hebben een nieuwe en wij zijn toch blij! - Reisverslag uit Chisinau, Moldavië van Arnold Rijn - WaarBenJij.nu

We hebben een nieuwe en wij zijn toch blij!

Door: Arnold van Rijn

Blijf op de hoogte en volg Arnold

08 November 2011 | Moldavië, Chisinau

Vandaag was de eerste echte werkdag voor de werkgroep. Wij hebben ons verdeeld in 3 teams.
Jan en Cosmin zijn gestart met het plaatsen van de monotoren op de IC. Constatijn en Wietse zijn gestart in de kelder met het aanleggen van het perslucht net. Jo en ik zijn gestart met het maken van de sparingen met de diamant boor.
Het betekende veel lopen, klimmen en klauteren. Ik kan je vertellen dat het niet in je koude kleren gaat zitten zo'n dag.
De grote winst vandaag is onze nieuwe man Wietse Blez. Zonder de andere teamleden te willen benadelen kan ik echt zeggen dat Wietse een geweldige aanwienst is. Morgen is er geen OK programma. Dan gaan wij aan de bak om zoveel als mogelijk is alle balken op de 10 OK's te plaatsen.

• 09 November 2011 - 10:44

Fimke:

Kijk, da's nog es goed nieuws. Wietze Bles (wel grappig dat je de s en de z omdraait..) is de held van de dag!

• 09 November 2011 - 17:51

Doederina:

Hoef je mij niet te vertellen dat Wietze geweldig is, dat weet ik al jaren. Maar goed te horen dat jullie zo tevreden zijn over alles.

• 09 November 2011 - 18:11

Doortje:

Super dat je elke dag even laat weten hoe het met jullie gaat.
    Nieuwe vereende krachten dat is super! Een fijne ploeg zo samen aan
    een mooi project.
    Groet Doortje