Kleine domper op de feestvreugde - Reisverslag uit Chisinau, Moldavië van Arnold Rijn - WaarBenJij.nu Kleine domper op de feestvreugde - Reisverslag uit Chisinau, Moldavië van Arnold Rijn - WaarBenJij.nu

Kleine domper op de feestvreugde

Door: arnold van rijn

Blijf op de hoogte en volg Arnold

17 November 2012 | Moldavië, Chisinau

Vandaag hebben wij de 200 meter afgelast. Een klus die in alle rust kon gebeuren. De drukte in het ziekenhuis is op zaterdag minder groot. Greorge heeft een plek aangewezen waar wij de werkwagens met de gereedschappen en materialen veilig kinnen worden opgeborgen. Even voor de lunch was het laswerk klaar. Na de lunch alles opgeruimd en opgeborgen. Foto gemaakt van de groep en klaar waren wik. Nog even langs de werkplaats van de instrumentele dienst. Op weg daarna toe langs Cosmin zijn auto. Stond geparkeerd bij de ambulance garage. Tot onze verbazing was zijn auto open gebroken. Na een korte blik dacht Cosmin dat er niets weg was. Even later bij het starten deed de auto niets. Motorkap open,accu weg! Je staat vreemd te kijken hoor. George de directeur via via gebeld. Hij sprak er schande van. Dit was niet goed voor het ziekenhuis. Na wat heen weer gebel ko. Er bij de ziekenhuis garage een nieuwe accu worden gehaald. Er in geplaatst maar niet willen starten. Maar eens onder de auto gekeken. Benzine leiding losgehaald om de benine af te tappen. Gelukkig was een smeerput voor auto's beschikbaar en was ook dit probleem snel hersteld. Zijn daarna lekker gaan eten in de stad. En vanavond drinken wij de champagne, mee gebracht door George Hille. Toch nog een goed einde aan onze week hard werken. En morgen weer fijn naar huis.

• 18 November 2012 - 00:25

Fimke:

Bah, wat ontzettend naar! Ik had het al van Constantijn begrepen. Overal ter wereld komen dergelijke situaties voor..
    Ik hoop dat jullie een goede terugvlucht hebben. Constantijn en Wietze zie ik morgen. Voor de rest: tot gauw!
    Groetjes, Fimke

• 18 November 2012 - 00:25

Fimke:

Groetjes, Fimke

• 18 November 2012 - 16:51

Doortje-jo Dejong:

Vervelend v de auto v Cosmin,maar de moed erin houden.
    Doen jullie vast wel volgens Jo.
    Fijn dat gereedschap een prima plaats heeft nu.

Welkom thuis voor vandaag,groetjes Doortje-Jo

• 18 November 2012 - 23:39

Doederina:

getsie, heel vervelend van de auto van Cosmin. Maar gelukkig is alles hersteld en was er op de laatste avond nog champagne.
    En op de terugreis ook nog de vlucht gemist van Wenen naar A'dam. Dan maar via Frankfurt.
    Onze mannen ( Constantijn en Wietze) anders rond 10uur thuis, nu pas tegen 0.30uur.
    Andere mannen jullie ook wel thuis tot gauw

groetjes, Doederina

• 19 November 2012 - 00:54

W.C.Paul Van Der Maas:

Naar en lastig maar evengoed de klussen geklaard Arnod en team. Proficiat met resultaat en lekker weer naar eigen stek thuis waar ongetwijfeld jullie thuisfront naar uit ziet. Groet van Elly en Paul uit de inmiddels 33 graden.

• 19 November 2012 - 09:16

Joke:

Wat een nare beloning voor jullie harde werken. Kan me voorstellen dat de ziekenhuisleiding hier flink van baalde.
    Fijn dat jullie weer naar huis zijn, hoop je weer snel op het werk te treffen.