Werkdag 5 - Reisverslag uit Chisinau, Moldavië van Arnold Rijn - WaarBenJij.nu Werkdag 5 - Reisverslag uit Chisinau, Moldavië van Arnold Rijn - WaarBenJij.nu

Werkdag 5

Blijf op de hoogte en volg Arnold

11 Mei 2013 | Moldavië, Chisinau

Vandaag onze laatste werkdag hopen wij. Na het vele oponthoud donderdag willen wij vandaag de laatste 2 zalen afmaken. UITEINDELIJK is dat ook gelukt om 21.00 uur was de laatste instructie. Het hele team was na lange dagen hardwerken er klaar mee. Maar wel erg blij met het resultaat. Het gemis van Jan Scheerder en Jo de Jong in het werken is best gevoeld. Heeft ons nog meer gemotiveerd om de klus te klaren. Met dank aan al onze donateurs die dit project financieel hebben mogelijk gemaakt. Morgen ochtend naar het Oncologisch instituut. Hmmm, dat is project voor 2e helft van dit jaar. Daar denken wij al weer aan. Gek eigenlijk het ene moment voel je moe en dankbaar. Maar het volgende staat al weer te wachten
Bedankt Ype,Witze, Fred, Cosmin en Gheorghe jullie waren top.

• 11 Mei 2013 - 09:33

Doederina:

Mannen gefeliciteerd, geweldig dat de klus weer is geklaard. Dit weekend wat leuke dingen doen en mooie dingen bekijken en dan is het al weer maandag en dan komen jullie al weer naar huis.
    Super. wederom, kan niet anders zeggen, diepe buiging voor jullie alle 6.

• 11 Mei 2013 - 10:18

Joke:

Arnold ook jij was natuurlijk top en bedankt weer voor de mooie verslagen. Tot maandag

• 11 Mei 2013 - 16:23

Jo-doortje De Jong:

Dat ziet er top uit op de foto's,lange dagen werken beloond.
    Fijn dat jullie dit samen klaarden.ons petje af daarvoor.
    Een hele vooruitgang op deze afd!
    Fijn weeknd goede reis naar huis maandag

• 11 Mei 2013 - 16:51

Beerboud:

hoi Arnold,
    je kunt het nog steeds niet laten, zie ik. hartstikke goed en zo te horen was het wederom gezellig. ik heb het een keer mogen meemaken. als het iedere keer zo leuk en geweldig is als toen, ... tja wat dan eigenlijk? wat kan je dan nog meer voldoening geven?
    tot gauw!
    BB