Zaterdag 11 mei. Gezond Moldavie - Reisverslag uit Chisinau, Moldavië van Arnold Rijn - WaarBenJij.nu Zaterdag 11 mei. Gezond Moldavie - Reisverslag uit Chisinau, Moldavië van Arnold Rijn - WaarBenJij.nu

Zaterdag 11 mei. Gezond Moldavie

Door: Arnold van Rijn

Blijf op de hoogte en volg Arnold

11 Mei 2013 | Moldavië, Chisinau

Vanmorgen naar het oncologische instituut geweest. Jaja na een nachtje slapen zijn we alweer bezig met onze volgende uitdaging. Dit ziekenhuis telt 22 ok’s en 26 ic bedden, verdeeld over 2 verdiepingen. Dit keer maken wij naast de perslucht en de zuurstof installatie ook in 6 ok’s een koolzuur installatie. De Ok’s en de Ic bevinden zicht op de 8e en 9e verdieping. De perslucht en koolzuurinstallatie worden op de 10e verdieping geplaatst. Het ziekenhuis zal op deze verdieping een geschikte ruimte maken.
Later zijn we bij de directie van het Emergency ziekenhuis geweest. Met de directie het champagne glas geheven op een succesvol project. De rest van de dag hebben wij de stad Chisinau en haar omgeving verkend. Een heerlijk terrasje gepakt. In tegenstelling tot in Nederland is het in Moldavië behoorlijk warm. 29 graden met strak blauwe hemel. Heerlijk als je er nu van mag genieten.

• 12 Mei 2013 - 09:48

Doederina:

Het volgende project lijkt zeker een uitdaging, veel kamers. Maar ook dat zal, jullie kennende, wel weer klaarkomen. Maar wat heerlijk dat jullie nu echt nog even kunnen genieten van ggrrrr het mooie weer en wat vrije tijd hebben. Ook vandaag nog veel plezier bij die hartelijke familie van de technische dienst man. En morgen een goede vlucht terug. groetjes allemaal

• 12 Mei 2013 - 10:06

Joke:

Wat een voldaan gevoel mogen jullie hebben. Heel goed werk verzet mannen. TOppers!
    Geniet van jullie laatste dagje. Tot morgen mannen en wat.
    Lieve groet, Joke