Oncologisch Instituut, Chisinau, Moldavie - Reisverslag uit Chisinau, Moldavië van Arnold Rijn - WaarBenJij.nu Oncologisch Instituut, Chisinau, Moldavie - Reisverslag uit Chisinau, Moldavië van Arnold Rijn - WaarBenJij.nu

Oncologisch Instituut, Chisinau, Moldavie

Door: Arnold van Rijn

Blijf op de hoogte en volg Arnold

14 Maart 2014 | Moldavië, Chisinau

Dag 4 en 5, Oncologisch Instituut.
Donderdag gestart met de 2e IC box op de 8e verdieping van het Oncologisch Instituut. De 1 persoonskamer op deze verdieping nemen wij gelijk mee. Het gaat allemaal lekker vlot. De ervaring van de 1e box betaald zich uit. Ook de aansluiting van de compressor op het elektrisch net is donderdag in orde gemaakt door de elektriciens van het ziekenhuis. Ook zijn Wietze en Ype al erg opgeschoten op een erg stoffige 10e verdieping met het aanleggen van zowel het perslucht als koolzuur net.
Vrijdag de box 2e willen afronden. Het zat ons vandaag niet helemaal mee en zodoende is de installatie nog niet klaar. Maandag hebben wij nog een 2 uur nodig om het af te maken. Wel wordt het in het weekend box 2 schoongemaakt. Want maandag rond 10.00 komen de eerste patiënten al weer.
Vandaag ook een start gemaakt met de aanleg op de 9e verdieping van het OK centrum. Alle sparingen zijn geboord en het begin van de leiding aanleg in de gang naar de OK voorbereiding is gestart. Maandag verwachten wij na het OK programma, eindigt rond 14.00, verder te kunnen gaan. Tevens is de perslucht leiding al door getrokken naar de 8e verdieping. Waar zich een groot OK complex zich bevindt.
Wij hebben heel goed contact met de Rangu. Wij hoeven maar te knippen en regelt het voor ons. Na een week hard werken voelen we ons voeten wel. Gelukkig komen er nu 2 dagen van wel verdiende rust.
Fijn weekend allemaal

• 14 Maart 2014 - 19:48

Ineke :

Goed opgeschoten zo te horen! Fijn weekend voor jullie! Groeten Ineke en Pim

• 14 Maart 2014 - 20:31

Doederna:

Het gaat weer geweldig met jullie, diep respect. Dan nu eerst maar genieten van het weekend en morgen een hele fijne dag.

• 15 Maart 2014 - 02:43

Gerry Janssen:

Geweldig gewerkt deze week .Denken jullie ook een beetje aan je zelf? Rust goed uit en een rustig en prettig weekend . Groetjes Gerry

• 15 Maart 2014 - 17:11

Joke De Bruin:

Hard gewerkt mannen, geniet van jullie weekend

• 16 Maart 2014 - 12:16

Doortje :