Een luie dag vandaag? - Reisverslag uit Chisinau, Moldavië van Arnold Rijn - WaarBenJij.nu Een luie dag vandaag? - Reisverslag uit Chisinau, Moldavië van Arnold Rijn - WaarBenJij.nu

Een luie dag vandaag?

Door: Arnold van Rijn

Blijf op de hoogte en volg Arnold

15 Oktober 2014 | Moldavië, Chisinau

Als je de foto bekijkt, bij dit verhaal, zou je kunnen denken dat deze mannen het er van nemen.
Nou ik zal je snel uit de droom helpen. Dit was het moment waarop de laatste soldeerlas de laatste deksel het laatste afname punt op de laatste paneel was geplaatst.
Daarmee is het installatie werk ten einde gekomen.
Niet dat wij klaar zijn hoor. Want er moet nog veel gecontroleerd worden. Op bijvoorbeeld lekkages de elektrisch contactdozen moeten nog grotendeels op de intensieve care geplaatst worden. Een mooie klus voor Ype. Tenslotte is hij leerkracht elektrotechniek geweest.
Verder dient het alarm voor de koolzuur flessen omschakelstation nog worden aangebracht op het operatie centrum.
Morgen plegen wij de operatie kamers en intensieve care’s nog nazorg.
Onze gereedschappen en materialen inventariseren en opruimen in de kasten
Vandaag met onze contact personen de afronding voor aanstaande vrijdag besproken. Er komt een officiële overdracht van ons project aan de directie van het ziekenhuis. Deze zal zo rond 16.00 plaatsvinden.

Vrijdagmorgen gaan wij naar het 1e kinderziekenhuis om de laatste in metingen te doen. En te beoordelen wat het ziekenhuis tot op heden heeft uitgevoerd ter voorbereiding van onze komst volgend voorjaar.
Want wij mogen in het Oncologisch Instituut dan wel bijna klaar zijn. Het volgende plan staat al in de start blokken.
Over het 1e kinderziekenhuis kun je meer lezen op http://www.stichtingwerkgroepurgenta.nl.

• 15 Oktober 2014 - 19:55

Doederina:

Zoals het spreekwoord zegt, na gedane arbeid is het zoet rusten. Vanavond weer een borrel verdient mannen.

• 15 Oktober 2014 - 20:02

Truus Koster:

Wat zijn jullie toch allemaal weer goed bezig! Niet alleen MAX Maakt t Mogelijk, maar ook URGENTA Maakt 't Mogelijk.. :-)
    Nog een paar dagen en dan weer richting Nederland....
    Hartelijke groet, Truus Koster

• 15 Oktober 2014 - 20:45

Henk De Leeuw:

Hallo Jo en andere

Goed werk hebben jullie verricht en dan denk ik aan oud gezegde:
    Na gedane arbeid is het goed rusten.
    TOP MANNEN GOED WERK!
    Groetjes

Henk

• 16 Oktober 2014 - 07:21

Constantijn:

Job almost done! :)

Als ik naar de foto kijk, zie ik Wietze en Ype als een stel leerlingen, de oude leermeester Jo vragend aankijken of alles wel naar zijn zin gegaan is. Jo heeft moeite om een tevreden glimlach te onderdrukken...

• 16 Oktober 2014 - 09:09

Joke:

Een grote klus op een haar na geklaard. Complimenten mannen. Mooie feestelijke overdracht gewenst en daarna een veilige thuisreis