Het is warm - Reisverslag uit Leova, Moldavië van Arnold Rijn - WaarBenJij.nu Het is warm - Reisverslag uit Leova, Moldavië van Arnold Rijn - WaarBenJij.nu

Het is warm

Door: Arnold van Rijn

Blijf op de hoogte en volg Arnold

12 September 2016 | Moldavië, Leova

Voor de vierde dag op rij is het boven de 30gr. Heter dan heet. Gelukkig werken wij in het ziekenhuis gebouw. Dat geeft verkoeling. Alhoewel dat voor de mannen in de kelder niet echt geld. Er hangt een penetrante geur. Na meting bleek er 18,2% zuurstof aanwezig te zijn. Wat je daar tegen komt zal ik jullie verder maar besparen. Gelukkig wordt er gesoldeerd en dat geeft de burger moet. De sleuf van compressorruimte naar het gebouw is gegraven. Woensdag komt de buitenmantel. Dan kunnen wij de verbinding maken. Binnen vordert het aanleggen van de balken. Bij de IC wordt door de elektriciens van het ziekenhuis gewerkt aan de aanleg van de electriciteitsvoeding onder onze balken. Verder wordt er gewerkt aan het uitzetten van de diverse verticale stijgleidingen. Aanleg van de basis balken vordert op de 1e verdieping. Nog 2e tot en met de 5e te gaan.

• 12 September 2016 - 21:03

Constantijn:

Inmiddels wordt er alweer gesoldeerd dus goed bezig, rustig doorzetten met dit tempo.
    Ik kan me die situatie in de kelder helemaal voorstellen.
    Houdt moed, jullie schieten alweer lekker op!

Enne, zo heel vervelend zijn die warme dagen daar toch ook weer niet? ;)

• 13 September 2016 - 07:27

Peter:

Bij hoge tempraturen, is goed drinken het devies, ook overdag........ en pas je tempo aan, aan het tempo van het land, het blijft wennen/afzien maar het resultaat is er wel naar, straks als alles klaar is.
    Een schrale troost kan zijn dat het in NL net zo heet is, net als bij jullie. sterkte mannen.....

• 13 September 2016 - 20:59

Doortje:

Toi toi met verdere aanleg balken = werk in de kelder enz enz.........