Grondleiding gelegd op onze 6e werkdag - Reisverslag uit Leova, Moldavië van Arnold Rijn - WaarBenJij.nu Grondleiding gelegd op onze 6e werkdag - Reisverslag uit Leova, Moldavië van Arnold Rijn - WaarBenJij.nu

Grondleiding gelegd op onze 6e werkdag

Door: Arnold van Rijn

Blijf op de hoogte en volg Arnold

14 September 2016 | Moldavië, Leova

Vandaag hebben wij de grondleiding gelegd tussen het compressor gebouw en het ziekenhuis gebouw. Door een kunststofmantelbuis 2 maal 15 mm leiding geschoven met een signaal kabel. Voor de communicatie bij het omschakelen van de zuurstofbatterij op de intensive care. Verder zijn de werkzaamheden in de kelder bijna afgerond. Was een hele klus voor Ijpe en Jan. Zich een weg banend door stof, raggen, en lekkende leidingen. Maar goed morgen komt daar een einde aan. De aanleg van de basis balken vordert ook gestaag. Inmiddels zijn we op de 3e verdieping aan het werk. De sparing werkzaamheden worden morgen op de 5e verdieping afgerond. Voor ons gevoel gaan we langzaam maar dat is maar schijn. De electriceins zijn bezig met het aansluiten van de compressorruimte en omschakelunit bezig.

• 14 September 2016 - 21:02

Doortje:

Volgens Jo komt het goed!!!
    Met groeten voor allen uit Alphen....

• 14 September 2016 - 21:09

Constantijn:

Volgens mij gaat het wel goed vooruit. Zodra de kelder en de grondleiding klaar is kunnen jullie allemaal op de verdiepingen aan de slag. Ik denk dat de warmte ervoor zorgt dat je denkt dat er weinig schot in zit. Ik heb je nog niet gehoord over het doorboren van elektra dus wat dat betreft gaat het ook goed. Top!

• 14 September 2016 - 22:53

Alice:

dag mannen, wij zijn trots op jullie met respect volgen we jullie ploeteren in de warmte, tussen rag en stof om er uiteindelijk een verbetering in aan te brengen, warme groet Alice

• 15 September 2016 - 07:24

Peter:

Hé mannen is er nog tijd voor een rustdag, wij van de bond houden dat natuurlijk scherp in de gaten hahahaha. prettige dag vandaag, in de hitte, dus lekker blijven drinken. en maak er een soort feestje van, zing een lied of liever niet.....
    Groeten uit Woerden/Tiel