Start OK-complex - Reisverslag uit Chisinau, Moldavië van Arnold Rijn - WaarBenJij.nu Start OK-complex - Reisverslag uit Chisinau, Moldavië van Arnold Rijn - WaarBenJij.nu

Start OK-complex

Door: Jan Scheerder

Blijf op de hoogte en volg Arnold

24 Oktober 2017 | Moldavië, Chisinau

Na een regenachtige nacht met veel wind zijn we na een goed ontbijt in ons hotel vanochtend weer naar het ziekenhuis gelopen zo'n 10min van ons hotel, gelukkig was het toen droog!
Vandaag wilden we een start maken in het operatie complex om daar de balken met zuurstof en perslucht te maken, maar het programma liep uit en het was na 14.00uur voordat het laatste patiëntje het complex uitkwam, maar toch gestart!
De afspraak is dat er we uiterlijk donderdag hier klaar zijn, dat zal een hele opgave zijn omdat alle leidingen van boven uit de technische laag (7) naar de OK's gebracht moeten worden en deze technische laag is niet zoals bij ons netjes opgeruimd, je moet tussen verschillende oude niet werkende installaties doorkruipen en je komt er regelmatig veel vogels tegen die zich daar nestellen, dus ook veel vogelpoep en dat in een ziekenhuis!!
Maar het gaat lukken!

• 25 Oktober 2017 - 07:27

Constantijn:

Die situatie is wel heel herkenbaar, het programma loopt uit, maar we willen wel dat jullie dit op de afgesproken tijd afronden.. Hopelijk krijgen jullie dat voor elkaar zonder dat jullie echt dag en nacht door moeten gaan. Zet hem op mannen!