Het einde naderd. - Reisverslag uit Chisinau, Moldavië van Arnold Rijn - WaarBenJij.nu Het einde naderd. - Reisverslag uit Chisinau, Moldavië van Arnold Rijn - WaarBenJij.nu

Het einde naderd.

Door: Arnold van Rijn

Blijf op de hoogte en volg Arnold

14 November 2011 | Moldavië, Chisinau

Vandaag zijn wij wat later opgestaan.
In het Treime ziekenhuis verder aan de gang. Jan en ik de balken afgemonteerd en de afname punten onder druk getest. Alles oke!.
De anderen hebben alle leidingen naar de kelder voor de perslucht gesoldeerd en de lucht compressor uit zijn verpakking gehaald en op zijn plek geplaatst en aangesloten.
Vanmiddag om 13.30 werden wij door leiding van het OK centrum verrast met een lunch. Reuze gezellig met een dankwoord van de chef kliniek. Heerlijk gegeten en getoost op het naderende einde van ons project. Morgend nog de zuurstof batterij plaatsen en dan is het project Treime defintief klaar.
ten einde.
Moet wel zeggen dat na 9 dagen hard werken wij blij zijn dat de klus zo goed als klaar is.
Natuurlijk, wij hebben nog een paar zaken te doen. Maar inmiddels begint er bij ons een gevoel van voldoening te komen.
Dit ziekenhuis, als zo vele, hebben zo weinig aan medische techniek in huis dat dit voor hun een enorme stap vooruit is.
Dank aan alle sponsers die het mogelijk hebben gemaakt om dit project te kunnen doen.
Eén persoon willen wij zeker niet vergeten. In de afgelopen dagen he ik hem niet genoemd maar dat is onze coordinator voor Moldavie George Hille. George werkt hard achter de schermen om zaken met directies van ziekenhuizen en de ministeries af te stemmen. George ook jij bedankt.
Even nog geen foto's Ik heb er gewoon geen tijd voor gehad. De komende dagen komen er wel weer.

• 15 November 2011 - 07:10

Eef:

Mannen ik heb buitengewoon veel bewondering voor jullie inzet en kunde.
    Geweldig!

• 15 November 2011 - 07:51

Martin:

Dat later op staan zal wel komen door de borreltjes. hahahah . Nog ff doorzetten en heelhuids thuis.

• 15 November 2011 - 12:56

Maria:

Vanuit het warme Indonesië wens ik jullie nog een goede afwerking van dit project en zeker trots ben ik op jullie wetend in welke omstandigheden vaak gewerkt moet worden. Veel succes nog en een goede terugreis.

• 18 November 2011 - 12:40

Karla Eichhorn:

Arnold en anderen. Jullie verdienen een lintje. Een goede thuisreis en happy landing! Karla.