Oncologisch Instituut - Reisverslag uit Chisinau, Moldavië van Arnold Rijn - WaarBenJij.nu Oncologisch Instituut - Reisverslag uit Chisinau, Moldavië van Arnold Rijn - WaarBenJij.nu

Oncologisch Instituut

Door: Arnold van Rijn

Blijf op de hoogte en volg Arnold

11 Maart 2014 | Moldavië, Chisinau

Dinsdag 11 maart. 2E dag Oncologie project.
Vandaag zijn wij echt op gang gekomen. Vanmorgen exact 08.30 stond de delegatie van het IC centrum op de 8e verdieping voor ons ter beschikking om de laatste afspraken te maken over de plaats voor de gas afname punten. Was er gisteren nog discussie over 6 bedden vandaag werd gesproken over 4 bedden per box en een unit van 1 bed. In totaal komen er 9 bedden op de 8e verdieping. Zoals al eerder door onze Moldavië coördinator George Hille was afgesproken met de directie.
Na deze bijeenkomst aan de slag. Zoals gisteren al geschreven hebben wij ons in 3 teams verdeeld.
Compressor staan na vandaag op hun definitieve plaats. De hoofdleiding vanaf de compressors worden gelegd door Witze en Ype met ondersteuning van Jo. Cosmin kreeg ondersteuning van Anton en Vlad. 2 medewerkers van het medisch technisch team van het ziekenhuis. Beide mannen geven goede ondersteuning bij boorwerkzaamheden en het brengen van de koperen leiding. Via trappenhuis naar de 10e en 8e verdieping. De heren zagen er vanmiddag best moe uit moet ik zeggen.
In de Box1 schieten wij al goed op. Wel veel zaag en meetwerk. Gelukkig hebben wij binnen en buitenhoeken ingekocht voor het balkensysteem. Deze komen nu goed van pas. In de loop van de morgen hebben zich 2 elektriciens gemeld die de elektrische contactdozen hebben aangelegd. Bij elk bed 3 stuks. Prachtig dat de heer Rangu, ons contactpersoon binnen het ziekenhuis dit zo snel kan regelen. Later vandaag is Jo bij gesprongen om de punten geplaats door Jan te solderen.
Morgen zal zo goed als zeker de eerste box klaar komen.

• 11 Maart 2014 - 17:27

Jenny Hertog:

Veel sterkte mannen, dit gaat de goede kant op, als het areriaal er maar is, dan kan je doorwerken. Succes bij alles wat jullie nog moeten doen.

• 11 Maart 2014 - 17:28

Jenny:

De m is weggevallen van materiaal.

• 11 Maart 2014 - 18:45

Doederina:

Ja en de e bij Wietze. Maar dat is bijzaak. Vanavond een verdiend glaasje?