Zonnige dag 28 graden! - Reisverslag uit Chisinau, Moldavië van Arnold Rijn - WaarBenJij.nu Zonnige dag 28 graden! - Reisverslag uit Chisinau, Moldavië van Arnold Rijn - WaarBenJij.nu

Zonnige dag 28 graden!

Door: Jan Scheerder

Blijf op de hoogte en volg Arnold

15 September 2015 | Moldavië, Chisinau

Na een heerlijk ontbijt zijn we vandaag zoals elke dag weer lopend naar het kinderziekenhuis gegaan, een kwartiertje met elkaar pratend onderweg wat we vandaag weer willen bereiken!
En dat is altijd positief meer dan je vaak aan kan, maar met de energie die deze groep heeft komt het vaak nog goed uit!
De eerste intensive care kamer voor de pasgeboren werd vanmiddag rond 16.30uur opgeleverd met nieuwe elektrische voorzieningen en de medische gas afnamepunten voor zuurstof en vacuüm.
Inmiddels is er al een groep gestart op de 4 bevallingskamers met het boren van de gaten in de dikke muren (60cm dik) en het aanbrengen van de bedwand goten voor de afname punten van zuurstof en vacuüm, waar na het aanbrengen van het leidingwerk en het solderen door Devin, de oplevering daar zal plaats vinden.
Woensdag starten we met de laatste kamer op de intensive care voor pasgeboren waar we weer op 5 plaatsen bij de couveuses gasafnamepunten realiseren.
Als alles zo goed blijft verlopen gaan we vrijdag een start maken in het operatie complex!
Ik hou u op de hoogte!

• 15 September 2015 - 20:31

Constantijn:

Goed werk mannen!

Goed om te horen dat het zo voorspoedig gaat.
    Het lijkt erop dat deze klus in no-time gedaan gaat worden.
    In gedachten loop ik alweer met jullie mee...

• 15 September 2015 - 21:27

Arnold:

Top mannen.

• 17 September 2015 - 08:15

Ineke:

Goed bezig weer! Succes en plezier nog!