Terug naar Nederland - Reisverslag uit Chisinau, Moldavië van Arnold Rijn - WaarBenJij.nu Terug naar Nederland - Reisverslag uit Chisinau, Moldavië van Arnold Rijn - WaarBenJij.nu

Terug naar Nederland

Door: Jan Scheerder

Blijf op de hoogte en volg Arnold

28 Oktober 2017 | Moldavië, Chisinau

Onze laatste dag in het Ignatenco kinderziekenhuis gebruiken we om alle spullen op te ruimen en afscheid te nemen van de mensen die wij dagelijks ontmoet hebben!
S'middags hebben wij op een aantal kinder afdelingen de meegebrachte knuffels gebracht, aan de glimlach van de kinderen was te zien hoe fijn ze dit vonden.
Om 16.00uur hebben we met de directie in het restaurant van het ziekenhuis een heerlijk diner gehad, wat door het keuken personeel onder leiding van Christina was klaar gemaakt.
Het was weer een start van een prachtig project wat we in 2018 gaan afronden!
Door de geweldige inzet van Jan v Rossum, Jo de Jong, Jan Speelman, Ruud Bloemsaat, Wietse Bles, Cosmin Costea en Ype Bosma hebben we veel werk verzet, mannen namens de Stichting Werkgroep Urgenta bedankt en een veilige terug vlucht!

• 28 Oktober 2017 - 09:42

Arnold:

ik ben trots lid te zijn van de Stichting Werkgroep Urgenta met zo’n stel kerels. Die een deel van hun tijd besteden aan de onze projecten.
    Ook Cosmin Costea die er altijd bij is en onder andere de vertaling en instructie voor zijn rekening neemt. Bedankt voor je lange bijdrage.

• 28 Oktober 2017 - 11:08

Martin Pos:

Harde werkers van Urgenta,

Gefeliciteerd met jullie geleverde prestatie.
    Het is Geweldig werk dat jullie doen!
    Fijn dat dit project weer zo goed is verlopen en dat jullie nu kunnen uitkijken naar de afronding in 2018.

Geniet van jullie resultaat en een goede terugreis gewenst.

Martin Pos
    Entermed