Installatie is in bedrijf! - Reisverslag uit Chisinau, Moldavië van Arnold Rijn - WaarBenJij.nu Installatie is in bedrijf! - Reisverslag uit Chisinau, Moldavië van Arnold Rijn - WaarBenJij.nu

Installatie is in bedrijf!

Door: Jan Scheerder

Blijf op de hoogte en volg Arnold

26 Oktober 2017 | Moldavië, Chisinau

Eindelijk hebben we vandaag de zuurstof en perslucht hoofdleidingen door de etage 1 t/m 6 opdruk gezet (5bar), prettig is dat er geen lekkages zijn en dat ieder etage in het stervormig gebouw A/B/C nu zijn eigen afsluiters heeft voor zuurstof en perslucht!
Als eerste gaat op de 6e etage van gebouw A het operatie complex met 3 operatiekamers en een inleidings kamer op dit nieuwe systeem werken, want na 2 dagen hard werken hebben we hier de eerste Parkodex gasafnamepunten voor zuurstof en perslucht geïnstalleerd!
Vanaf morgen staan de anesthesie apparaten op het nieuwe medisch gassensysteem aangesloten met een aparte aansluiting voor het afvoer van narcose gas.
Met onze nieuwe zuurstofflowmeters kunnen de kinderen onder de operatie een juiste dosering zuurstof krijgen en met de nieuwe vacuüm-injecteurs kan men bloed, sputum en vocht wegzuigen bij operaties, een grote verbetering voor de gezondheidszorg in dit kinderziekenhuis.
Na een korte instructie door Cosmin aan de artsen en OK- assistenten in het Roemeens, komen we begin volgend jaar terug om dit grote project verder af te maken!

• 26 Oktober 2017 - 17:45

Arnold:

Proficiat mannen voor de geweldige prestatie die jullie afgelopen twee weken hebben geleverd. Jullie zijn van de buiten categorie TOP

• 26 Oktober 2017 - 18:38

Hans Menninga:

Veel respect voor het goede werk wat jullie elke keer doen

• 27 Oktober 2017 - 07:21

Ro Ermerins:

Goed gedaan allemaal,
    Zonder jullie hulp had dit alles niet worden uitgevoerd.
    Dit alles in jullie vrije tijd.

• 27 Oktober 2017 - 09:32

Emmaus Bilthoven:

Dat is nog eens wat over hebben voor een ander,fantastisch.

• 27 Oktober 2017 - 09:35

Doederina:

Weer super gedaan. Trots op jullie