Omroep Max op bezoek - Reisverslag uit Floreşti, Moldavië van Arnold Rijn - WaarBenJij.nu Omroep Max op bezoek - Reisverslag uit Floreşti, Moldavië van Arnold Rijn - WaarBenJij.nu

Omroep Max op bezoek

Door: Arnold van Rijn

Blijf op de hoogte en volg Arnold

07 Mei 2011 | Moldavië, Floreşti

Vandaag heeft Jan Slagter met zijn crew opnamen gemaakt van onder andere ons project.
Ik had zelfs een intervieuw met hem over ons medische gassen project. Later dit jaar zal het worden uitgezonden in een programma rond het Floresti ziekenhuis.
Leuke ervaring omdat eens te mogen meemaken.
Ook zijn er opname gemaakt van Jo zijn laskwaliteiten.Ook de andere zijn in beeld gebracht. Ben benieuwd hoe dat uitpakt op de TV.
Verder hebben wij vandaag hard gewerkt om de IC en OK centrum in een ver gevorderd stadium te krijgen. Dat is ons aardig gelukt hebben door gewerkt tot 19.30 uur om 1 OK en de helft van de IC klaar te krijgen.
Wij hebben begrepen dat Nederland zit te puffen onder de zon. Bij ons valt de temperatuur wel mee. s'Morgens is het rond de 7 graden welke oploopt naar zo'n 12-13 graden
De verwachting is wel dat het warmer gaat worden.
Morgen nemen wij een wel verdiende rustdag.
Maandag staat op de planning om het IC centrum af te maken. Dan nog de 1e hulppoli, compressor en de zuurstof batterij aansluiten. Wij gaan er vanuit dat het ons zal lukken om alles uit te voeren wat gepland staat.

• 09 Mei 2011 - 15:50

Marian Van Leeuwen:

Mooi dat jullie al zoveel goed werk verricht hebben! Dat Jo laskwaliteiten heeft wisten we al lang.. maar dat hij er nu ook nog mee in beeld komt dat is helemaal mooi!
    Nog veel succes de laatste dagen en een goede reis terug!