Toveren kan niet maar wonderen in 10 werkdagen? - Reisverslag uit Floreşti, Moldavië van Arnold Rijn - WaarBenJij.nu Toveren kan niet maar wonderen in 10 werkdagen? - Reisverslag uit Floreşti, Moldavië van Arnold Rijn - WaarBenJij.nu

Toveren kan niet maar wonderen in 10 werkdagen?

Door: Arnold van Rijn

Blijf op de hoogte en volg Arnold

11 Mei 2011 | Moldavië, Floreşti

Zoals de titel het al zegt toveren kan geen mens wij dus ook niet maar een wonder verrichten in het ziekenhuis Floresti in 10 werkdagen kan zeker.

De klus is af!

Vandaag de laatste afname punten geplaatst op oogheelkunde, keel-,neus en oorheelkunde en de nood opvang nabij de eerste hulp poli.

Gezamenlijk met een delegatie, onder leiding van Dr Manole, van het ziekehuis vanmiddag de oplevering gedaan.
Instructie en uitleg gegeven over de aangelegde systemen aan de artsen,ok assistentes,verpleging en de verantwoordelijke technisch medewerker.

Dr. Manole,de vice directeur, sprak lovende woorden over de wijze waarop het project en in welk tempo het is uitgevoerd.
Als dit door eigen bedrijven was uitgevoerd dan had dit zeker een maand geduurd en bij lange na niet de kwaliteit gehaald die nu is ingebracht. Aldus Dr. Manole.
De artsen waren erg onder de indruk van wat nu medisch technische gezien mogelijk wordt.

Voor ons zit het er op!
Wij zijn erg tevreden over de samenwerking met het ziekenhuis,
Dr. Manole in het bijzonder. Hij was elke dag aanwezig om de vorderingen te volgen.
En in te spelen op de vragen of verzoeken die wij stelden.Sommige van onze verzoeken waren niet eenvoudig.

Qua onderkomen en de inwendige mens zijn wij erg verwend.
Casa Max, Vera en haar team, hartelijk dank voor de gastvrijheid en goede zorgen. Het was af.

Het zit er bijna helaam op.
Morgen gaan de gereedschappen weer terug naar het Treime ziekenhuis in Chisinau.
Daar wacht ons nog een taak om de geleverde apperatuur samen met de betrokkenen te inventariseren.
Nog een nacht in het arbeids hotel, wat toepasselijk, doorbrengen en dan vrijdag terug naar huis.

• 11 Mei 2011 - 21:22

Harrie:

Hallo super mannen
    Proficiat met het klaren van deze grote
    klus.Geweldig wat jullie hebben gedaan.Geniet van de laatste dag en de complimenten.
    Arnold bedankt voor alle prachtige reisverslagen.
    Voor vrijdag een goede terug reis en een behouden thuis komst
    Gr Harrie

• 12 Mei 2011 - 06:30

Koos Lamboo:

Klasse gedaan, jullie inzet en kennis is hier goed van pas gekomen. Fijn dat de mensen tevreden zijn en weer een stap verder gekomen zijn om elkaar te helpen.
    Geniet nog van de laatset dag en een goede reis naar Nederland.

• 12 Mei 2011 - 07:11

Eef:

Ik heb grote bewondering voor jullie inzet en vaardigheden.
    Tevens vond ik het erg leuk dit reisverslag (elke dag) te lezen.

• 12 Mei 2011 - 08:53

Janny Van Helden:

Geweldig wat jullie voor elkaar hebben gekregen in deze 2 weken!
    Voor vrijdag een goede reis terug naar Nederland.

Groeten uit Enschede

• 12 Mei 2011 - 09:35

Annette:

BRAVO MANNEN!!! Goed bezig....

Goede vlucht morgen en wel thuis.

gr Annette

• 12 Mei 2011 - 12:07

Beerboud:

Hoi Arnold en anderen,
    Fantastisch dat jullie weer 's een klus geklaard hebben. Ik ben mijn eerdere ervaring in Sibiu met jullie nog lang niet vergeten. De foto's komen af en toe nog eens langs. De bijbehorende indrukken ook. Ik hoop dat het dit keer net zoveel vreugde, voldoening en vriendschap gegeven heeft. Mijn groeten aan iedereen en kom weer veilig thuis.

• 12 Mei 2011 - 18:46

Truus Koster MAX MM:

Hallo mannen van het Urgenta Team.
    Ik lees zojuist het geweldige bericht dat de klus in het ziekenhuis is geklaard. Onze felicitaties met deze mooie prestatie.
    We zijn er trots op dat jullie de installatie, ook namens stichting MAX Maakt Mogelijk, hebben kunnen verrichten.
    Goede reis terug naar nederland.
    Truus

• 12 Mei 2011 - 22:14

Jan Van Den Berg:

Geweldig wat jullie gepresteerd hebben; mijn petje af. Het was een waar genoegen jullie zo dagelijks te kunnen volgen. Ik wens jullie allen een goede thuisreis; we moeten maar gauw eens bijpraten.